čtvrtek 25. srpna 2011

Symbol smyslnosti

Dnes, když jsem projížděla google, narazila jsem na pár obrázků rtů! Byly tak nádherné! Líbí se mi, když jsou rty upravené, když se žena nebojí vyjít s barevnou, nevídanou a nevšední rtěnkou. Rty jsou slast, rty se dají využít na tolik různých způsobů. Ret je jedna z erotogenních zón, uplatňují se v řečí. Ale nemusíme mluvit aby prozradili co cítíme a myslíme si, však víte, o čem mluvím ;-) Jsou působivé i při nonverbální komunikaci. Je to podle mě jeden z nejkrásnějších, nejobdivuhodnějších a nejzajímavějších orgánů našeho těla.



  
   
  Rihanna-podle mě, žena s nejkrásnějšími rty


Angleina Jolie-dostává ode mě stříbro za její přirozeně krásné a mocně obrovské rty, její krásu nezapřete


      
Jennifer Lopez-kráska a opravdová žena, 3.místo za krásné rty


        
                 Enrique Iglesias-musím to komentovat??..



         
Neznámá osoba-a chci, aby pro mě neznámou zůstala, to růžové cosi  rozhodně svůdné rty nejsou


Neznámá osoba-myslím, že tímhle způsobem si žena sebevědomí spíš zmenší než , aby ho nabyla



Lepší jsou přirozeně krásné rtíky!



Není to krása? Mě se to osobně zamlouvá všech 12 obrázků!



Mňamka!



Slast!



Proti piercingům nic nenamítám! Jsou vzrušující (ale prý se pod nimi ukládá jídlo, nejspíš by to chtělo nějaký zvláštní druh kartáčku..)

Žádné komentáře:

Okomentovat