úterý 11. října 2011

I WANT, I WANT IT AND I WANT IT!

Zamilovala jsem se!
Nová mánie = foťáčky!
Jsem jimi tak oslněna, že jsem si slíbila, že můj příští úlovek při nákupech bude přívěsek právě s tímto malým symbolem zvěčnění vzpomínek!
NENÍ TO JENOM O DOPLŇKÁCH!
Foťákymám ráda i bez toho aby mi vysely na krku jakožto zpestření outfitu. Focení je činnost, kterou nechci nikdy zanechat, je to nádherné oddechnutí od okolního světa. Koukáte se na obyčejné věci neobyčejným způsobem a snažíte se je lidem předat v té nejhezčí podobě (záleží na tom, co fotíte a na co jste se zaměřili).. Už se  těším až zveřejním svoje vlastní 'díla'.. Uaaah, už aby to tady bylo! Přijde to brzy, zaručuji Vám údiv!


   



 


Don't let them fall..They're full of our memories..I'd like to tell you something..I'd like to love somebody.. I'd like to find sb.. I'd like to meet someone, who will understand me.. Where are you? ..Are you somewhere? ..the last question: Will you find me or will I find you? ..

Žádné komentáře:

Okomentovat