neděle 2. října 2011

Rihanna bude v Praze!

..a já ji neuvidím. Však je to moje chyba, že jsem si vstupenku nezajistila včas. To víte, na takovou super hvězdu se chce podívat spousta lidí, a je pozdě shánět lístky 3 měsíce před jejím vystoupením (bude se konat 7.12.2011 v O2 aréně). S kámoškou, která je do ní taky blázen (ale dovolím si připustit, že ne do takové míry, jako já!) jsme si plánovali, jak si to užijeme, že ji budeme žádat o podpis.. osobně už jsem přemýšlela, co si na sebe obléknu a jaké boty budou nejpohodlnější, ale zároveň hodící se na tuto akci, která je jedním z mých zatím nesplněných snů. Ale bylo to od nás hloupé, kamarádka ani nevěděla, jestli ji rodiče pustí.. Musím říct, že jsem tohle zklamání čekala! Vždycky to tak dopadne, když je tu Rihanna.. s tím rozdílem, že mi tentokrát máma svolila jít na její koncert. Ah jaká to škoda, ale příště, až tu bude, Vám (i sobě) slibuji, že se tam dostanu!




Rihanna na vystoupení v Brazílii na Nelson Nilson Gymnáziu



Riri na 'scéně' k písničce 'We Found Love' v Norsku




Je stylová ve všem, co si oblékne :P




Lemme show you around!

Je novou tváří spodního prádla Emporio Armani!!!!!!

2 komentáře:

  1. je úžasná :)) a ty její červený vlasy bože jednou si je taky tak obarvím :DD
    jen škoda že to nevyšlo s tím koncertem hodně mě to mrzí :(( ale neboj se :D mi se na ní příště dostaneme určitě při příštím turné přijede a mi budeme připravené a hlavně si musíme zjistit kde jsou nejlepší místa :))
    http://the-pretty-reckless.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. to určitě Elinko, už se na to těším ;) a s tím barvením ti pomůžu =D

    OdpovědětVymazat